Ahli Kimia Dedah Rahsia Disebalik Keenakan Kari Style Sugu Pavithra

 


Rakyat Malaysia dilihat begitu tertarik dengan sikap merendah diri dan kesederhanaan yang ditonjolkan oleh pasangan Youtuber tempatan, Sugu Pavithra. Maka, tidak hairanlah jika pasangan ini mampu meraih populariti dalam kalangan rakyat Malaysia untuk melayari saluran YouTube mereka.

Bukan sekadar menyokong suka-suka, malah setiap resepi yang dikongsikan oleh Sugu Pavithra ini turut dicuba oleh kebanyakan penontonnya. Ramai yang mengakui bahawa resepi yang dikongsikan Sugu Pavithra sangat ‘menjadi’ dan sangat mudah untuk diikuti.

Salah seorang ahli kimia menggunakan kepakarannya untuk berkongsikan dan ‘mendedahkan’ rahsia disebalik kesedapan kari style Sugu Pavithra menerusi akaun Twitternya.

Rahsia ini selongkar oleh beliau setelah melakukan pemerhatian ke atas video dan mencuba resepi kari style Sugu Pavithra.






Satu lagi ilmu baru yang dikongsikan oleh beliau! Semoga perkara ini memberi manfaat kepada semua orang dan terutamanya para suri rumah yang gigih memasak dengan ikhlas untuk keluarga mereka.

Dikuasakan oleh Blogger.