Rakyat Malaysia Doakan Pembaca Berita Nightline TV3, Mohd Zaman Goh

Mohd Zaman Goh

Pembaca berita legenda tanah air Raymond Goh atau nama sebenarnya Mohd Zaman Goh sekarang ini dilaporkan berada dalam keadaan kritikal di hospital selepas diserang penyakit angin ahmar.

Berita mengenai keadaan kritikal pembaca berita Nightline TV3 itu, telah mengejutkan ramai peminat dan rakan sekerja dalam industri penyiaran. Beliau dilaporkan diserang angin ahmar, yang telah membawanya ke keadaan kesihatan yang sangat serius.

Datuk Ras Adiba Radzi, bekas penyampai berita TV3, turut berkongsi pengalaman peribadinya bersama Raymond Goh dan meminta doa dari orang ramai untuk sahabatnya yang kini sedang berjuang untuk hidupnya. Beliau juga mengingatkan betapa dunia penyampaian berita pada masa itu sangat berbeza dengan zaman sekarang.

Rakannya di TV3, Mohd Azri Atan, juga telah memohon doa daripada semua orang untuk Goh. Mereka berharap agar Allah mempermudahkan urusannya dan memberikan kekuatan kepada keluarganya dalam menghadapi ketika yang sukar ini.

Raymond Goh telah berkhidmat dalam dunia penyiaran selama lebih daripada 30 tahun dan menjadi seorang jurulatih pengucapan.

Berita mengenai keadaan Raymond Goh juga telah mendapat perhatian KDYMM Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong dan KDYMM Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong. KDYMM Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong dan KDYMM Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong mendoakan agar Raymond Goh, penyampai berita TV3 Nightline, dipermudahkan segala urusan dan dikurniakan kesembuhan serta keafiatan segera.

Keadaannya yang kritikal telah menyentuh hati ramai, dan masyarakat Malaysia berharap agar beliau dapat pulih dengan cepat daripada serangan angin ahmar yang mengancam nyawanya.

Dikuasakan oleh Blogger.