Pembun0h Upahan Upah Pembun0h Upahan Yang Mengupah Pembun0h Upahan Yang Mengupah Pembun0h Upahan Yang Mengupah Pembun0h Upahan Memberitahu Polis

Lima "hitman" atau erti kata lainnya adalah pembun0h upahan telah dipenjara kerana cuba membun0h setelah masing-masing mengelak menjalankan kontrak itu supaya mereka dapat membuat keuntungan.

Pengusaha Cina Tan Youhui sedang mencari penjen@yah untuk mengambil pesaing, Wei Mou, dan sanggup membayar 2 juta yuan (£ 218,000) untuk mendapatkan pekerjaan itu.

Hitman En. Youhui akhirnya memutuskan untuk menawarkan pekerjaan itu kepada hitman lain dengan menawarkan setengah dari harga asal yang diperolehi.

Pecah kedua kemudian subkontrakkan kepada pencabar lain, yang kemudian subkontrak ke tempat keempat, yang memberikan pekerjaan itu ke tempat kelima.

Bagaimanapun, hitman nombor lima begitu marah dengan nilai kontrak yang begitu murah, dia memberitahu sasaran untuk menipu kemati@nnya sendiri, yang akhirnya menyebabkan polis mengetahui tentang plot itu, lapor Beijing News.

Pengusaha dan pembun0h malang telah disabitkan dengan cubaan membun0h oleh mahkamah di Nanning, Guangxi, berikutan percubaan yang berlangsung selama tiga tahun. Pertikaian asal berlaku pada 2013, apabila Wei memutuskan untuk menyaman pemaju hartanah Youhui.

Bimbang dia akan kehilangan pertempuran mahkamah yang panjang, Tan mengupah seorang penjahat bernama Xi Guangan untuk membun0h Encik Wei. Walau bagaimanapun, Xi menghubungi seorang lagi hitman, Mo Tianxiang menawarkan setengah jumlah asalnya.

Mo kemudian memutuskan untuk menghubungi hitman ketiga, Yang Kangsheng, yang memetik harga pendahuluan sebanyak 270,000 Yuan (£ 29,775) untuk melaksanakan tugas dengan 500,000 (£ 55,140) Yuan untuk diserahkan sebaik sahaja ia selesai.

Walau bagaimanapun, Yang Kangsheng menyerahkannya kepada penculik yang lain, Yang Guangsheng, untuk bayaran dikurangkan lagi. Kontrak itu akhirnya datang kepada hitman kelima, Ling Xiansi, yang akhirnya memberitahu polis.

Tan, yang mengupah penjahat asal itu, telah dipenjarakan selama lima tahun, manakala Xi, hitman pertama, dihukum tiga tahun dan enam bulan. Yang Kangsheng dan Yang Guangsheng dihukum tiga tahun tiga bulan, Mo telah dijatuhi hukuman tiga tahun, dan Ling dihukum dua tahun tujuh bulan.
Dikuasakan oleh Blogger.